Laman

Jumat, 23 Desember 2016

Puisi cinta bahasa Belanda

Puisi cinta bahasa Belanda


Je bent mijn kracht
mijn zonneschijn
mijn schat
mijn wereld
mijn crush
mijn alles
mijn hartewens
je bent mijn grootste liefde.

Een kaars in mij
Een kleine vlam branden,
Gevoed door je ogen, je lach, je verbazingwekkende glimlach.

Een verlangen in mij
Een pijnlijke verlangen,
Verdiept door je vreugde, je charme, je efemere genade.

Een liefde in mij
Een passie eeuwige,
Je danst onder de sterren, en in mijn koortsige hart.

ik ben geweest
Het vertellen van mijn elke gedicht
Hoe leuk je bent.
Maar nu ben ik beschaamd om hen te vertellen
Je bent respectloos naar
Ik, mijn liefde, en elk gedicht
Ik heb tot nu toe geschreven.
Ik wil niet dat ze denken
ik ben een leugenaar
ik ben niet
Jij was het
die mijn hart in vuur en vlam.

1.600 mijl is een onvoorstelbare afstand,
ondenkbaar omdat het de afstand tussen ons,
de camera en de pixels op een scherm doen hun best om de pijn te verminderen,

het voelt alsof ze alleen maar erger als ik je kan zien, maar kan je niet vasthouden,

Ik stort mijn hart uit naar u elke avond en ik voel me tevreden, behalve voor een ding,

Ik kan niet in het bezit van de vrouw van mijn dromen en het eten me in leven,
1.600 mijl is een onvoorstelbare afstand voor twee geliefden,
maar het binnenkort worden verkort.

Voordat u, er was slechts één hart,
Ooit zoeken, altijd bereiken, maar nooit vinden.

Voordat u, was er slechts één ziel,
Steeds op zoek naar, altijd verlangen, en maar nooit rust.

Voordat u, was er slechts één gedachte,
Ooit streven, altijd willen, maar nooit vervullen.

Voordat u, was er slechts één leven,
Ooit van plan, altijd hoopvol, maar nooit compleet.

Voordat u, was er slechts één hoop,
Eeuwige, altijd vluchtig, maar nooit bereikt.

Voordat u, was er slechts één droom,
Ooit verlangen naar, altijd gemist, en nooit geloofd.

Dan hebt me gevonden, op de vleugels van bovenaf gestuurd.
Je leerde me grootste les van het leven;
Wanneer twee harten samen te voegen ... het is prachtig liefde

Tidak ada komentar:

Posting Komentar